Bezpieczny hotel

Bezpieczny odpoczynek ze szczyptą tradycji

Jesteśmy świadomi zagrożeń i pamiętamy o bezpieczeństwie sanitarnym. Staramy się, aby wszystkie nasze obiekty były bezpieczne zarówno dla gości, jak i dla naszych pracowników. Sprawdź, co robimy w trosce o nasze wspólne dobro.

PROCEDURY BEZPIECZEŃSTWA

Wdrożyliśmy obowiązek używania przez naszych pracowników maseczek lub przyłbic oraz rękawiczek ochronnych. Codziennie mierzymy także temperaturę ciała wszystkim pracownikom i dostawcom. Punkty, w których obsługujemy gości, zostały zabezpieczone za pomocą specjalnych przesłon oddzielających.

Wdrożyliśmy specjalne procedury sanitarne, m.in. ozonowanie pokoi hotelowych po każdym wyjeździe gościa oraz codzienne dezynfekowanie sali restauracyjnej oraz wszystkich przestrzeni wspólnych. Wszystkie sprzęty i powierzchnie często dotykane przez gości i pracowników są dezynfekowane co najmniej co 2 godziny, a terminale płatnicze, lady recepcyjne, stoliki i karty menu w restauracji - po każdym gościu.

Przy wejściu oraz we wszystkich pomieszczeniach ogólnodostępnych obowiązuje używanie maseczek ochronnych. Maseczkę ochronną można także kupić w recepcji.

Na terenie hotelu w oznakowanych miejscach przy wejściu i na terenie obiektu umieściliśmy dozowniki z płynem do dezynfekcji rąk.

Dla wspólnego bezpieczeństwa zachęcamy gości do płatności bezgotówkowych, a faktury za pobyt wysyłamy elektronicznie.

ZASADY POBYTU W HOTELU

Każdy z gości, podobnie jak wszyscy nasi pracownicy, przechodzi obowiązkową kontrolę bezpieczeństwa (pomiar temperatury i dezynfekcja rąk) przed wejściem do budynku, a na terenie hotelu przebywać mogą wyłącznie osoby zameldowane.

Przy recepcji może znajdować się tylko jedna osoba. Dla Państwa wygody umieściliśmy piktogramy informacyjne ułatwiające zachowanie bezpiecznego dystansu społecznego.

Uprościliśmy procedurę meldunkową – przy zameldowaniu potrzebny jest tylko podpis na karcie meldunkowej. Przy wymeldowaniu prosimy o wrzucenie karty wejściowej do pokoju do pojemnika znajdującego się na ladzie recepcyjnej.

Prosimy o korzystanie z windy tylko z osobami, z którymi mieszkają Państwo w pokoju.

Na życzenie posprzątamy pokój podczas Państwa nieobecności - wychodząc poinformuj personel poprzez specjalną zawieszkę, która znajduje się w pokoju. Poinformuj recepcję, jeśli potrzebujesz wymiany ręczników, opróżnienia kosza na śmieci lub uzupełniania przyborów toaletowych.

Prosimy o nieużywanie suszarek nadmuchowych w pokojach.

Śniadania serwowane są w formie zestawów śniadaniowych do wyboru w sali restauracyjnej przy jednym ze stolików rozmieszczonych z zachowaniem wymogu utrzymania dystansu społecznego, do którego przestrzegania zobowiązani są także obsługujący Państwa kelnerzy i pozostali pracownicy.

Aby lepiej przygotować się do funkcjonowania w nowej rzeczywistości, powołaliśmy pełnomocnika ds. bezpieczeństwa sanitarnego. Państwa spostrzeżenia i pytania prosimy kierować na adres: bezpieczna@kopalnia.pl

Specjalne procedury bezpieczeństwa obowiązują także na podziemnych trasach zwiedzania oraz w Tężni Solankowej Kopalni Soli „Wieliczka”. Sprawdź zasady przed zaplanowaniem wycieczki.

facebook

Serwis internetowy "Hotel Grand Sal" wykorzystuje pliki cookies, które umożliwiają i ułatwiają Ci korzystanie z jego zasobów. Korzytając z serwisu wyrażasz jednocześnie zgodę na wykorzystanie plików cookies. Szczegółowe informacje znajdziesz w zakładcę Polityka prywatności.

Polityka prywatności Akceptuję